Mark ter Horst

Mark ter Horst
SchoolDe Diamant
Schoolprofiel PO
Profieltype locatieleider
Plaats Apeldoorn

Mijn expertises: PO locatieleider Visie & organisatie Personeel Leiderschap Leeromgeving Leerinhoud School & samenleving

Als onderwijsvernieuwer houd ik mij bezig met: dicht bij de werkvloer staan, horen wat medewerkers, ouders en kinderen bezighoudt en onderzoeken op welke manier het nodig is om daar op in te spelen. Ik vind het belangrijk om maatschappelijke ontwikkelingen te volgen en die te verbinden aan de onderwijspraktijk.

In alles gaat het om het hebben van een heldere onderwijsvisie; mezelf iedere dag afvragen op welke manier we daar het beste toe komen.

De Innovatiebrigadiers

Hanneke de Graaff

Hanneke de Graaff

School: UniCSchoolprofiel: VOPlaats: UtrechtAls coach help ik mijn leerlingen en collega’s om zich bewuster te zijn van hun kracht. Door mijn werk als adviseur, trainer, coach en… Lees verder
Maartje Hoeben

Maartje Hoeben

School: LVO Het KwadrantSchoolprofiel: VOPlaats: WeertIk houd me bezig met het invoeren van Big Picture Learning in de bovenbouw van het VMBO. Big Picture Learning is een gedachte, ontstaan in… Lees verder
Rob van Son

Rob van Son

School: De Nieuwe VesteSchoolprofiel: VOPlaats: CoevordenBinnen IIO ben ik begonnen met het project “Leerlingen voor Leerlingen”: het maken van educatieve films voor leerlingen door… Lees verder
Corné de Jongh

Corné de Jongh

School: Alfrink CollegeSchoolprofiel: VOPlaats: Zoetermeer  Als onderwijsvernieuwer heb ik mij de afgelopen jaren beziggehouden met het produceren van filmpjes. Dat waren/zijn filmpjes, die ik… Lees verder
'